Asiakkaille
Tuki ilman turhaa hälyä
Ota rennosti, Moontalk pitää langat käsissäsi. Täältä löydät näppärästi helpdeskimme yhteystiedot, palveluhinnaston sekä ajantasaiset huoltotiedotteet. Huolehdimme siitä, että saat vastauksen nopeasti ja selkeästi – ilman digikuormaa.

Helpdesk
Usein kysytyt kysymykset
Kuinka saan vaihdettua Moontalk Mobile -sovelluksen toimimaan uudessa puhelimessa?
Mikäli käyttäjä vaihtaa puhelinta, hänen tarvitsee ainoastaan ladata Moontalk Mobile -sovellus puhelimen omasta sovelluskaupasta ja kirjautua uudestaan sisään Moontalk Mobile -sovellukseen omalla puhelinnumerollaan.
Haluan soittaa asiakkaalle yrityksen numerolla enkä omalla gsm-numerolla. Kuinka toimin?
Moontalk Mobile -sovelluksen avulla voit aina valita puhelinnumeron, joka näkyy soittaessa vastaanottajalle. Ulospäin näkyvän numeron valinta tehdään Moontalk Mobile -sovelluksen asetuksissa.
Moontalk Mobile -sovelluksen avulla voit aina valita puhelinnumeron, joka näkyy soittaessa vastaanottajalle. Ulospäin näkyvän numeron valinta tehdään Moontalk Mobile -sovelluksen asetuksissa.
Yritykselläni on käytössä Moontalk AIRI. Voiko yritykseni pääkäyttäjä nähdä henkilökohtaisten puheluideni tiivistelmät?
Moontalk AIRIn muodostamat henkilökohtaisten puheluiden tiivistelmät ovat nähtävillä aionoastaan käyttäjällä itsellään.
Käyttäjä voi Asetuksistaan valita mahdollisten tiivistelmien automaattisen lähetyksen integraation kautta, jos käytössä olevasta järjestelmästä löytyy asiakasvastaavuus. Muutoin tiivistelmiä ei lähetetä ilman manuaalista hyväksyntää.
Jonopuheluissa kaikki tiivistelmät ovat nähtävillä Jonon muilla Moontalk AIRI käyttäjillä. Jos yritykselle on tehty AIRI integraatio, jonopuheluiden tiivistelmät siirtyvät asiakaskortille automaattisesti.
Yrityksessä on käytössä tallennuspalvelu. Mitä yrityksen tulee huolehtia tietosuojan näkökulmasta?
Mikäli yritys kerää henkilötietoja missä tahansa muodossa, tulee siitä informoida asiakasta.
Henkilötietojen keräämisestä (mm. nauhoittamisesta ja tallentamisesta) on aina informoitava keskustelukumppania. Tapa jää itse rekisterinpitäjän harkintaan. Tietojen keräämisestä voidaan tiedottaa heti puhelun alussa tai jo aiemmin esimerkiksi sopimuksessa, johon asiakassuhde perustuu. Pelkkä maininta verkkosivuilla ei kuitenkaan riitä, koska tieto ei näin välttämättä tavoita kaikkia.