RS Huolto tehostaa asiakaspalvelua Moontalkin Autofutur -integraatiolla
Moontalkin puheratkaisu liitettynä Vitec Autofuturiin parantaa RS Huollon asiakkaiden palvelukokemusta.

Lue tiivistelmä
RS Huolto on yhdessä Moontalkin ja Vitec Futursoftin kanssa ottanut käyttöön Moontalk Mobile -mobiilivaihteen integroituna Autofutur -järjestelmään. Uusi ratkaisu mahdollistaa asiakaspuheluiden nopeamman ja laadukkaamman hoitamisen: puhelun alkaessa huoltoneuvojan puhelimeen avautuvat asiakkaan ja ajoneuvon keskeiset tiedot, kuten merkki, malli ja rekisteritunnus.
Järjestelmäintegraation myötä RS Huolto voi jatkossa tarjota henkilökohtaisempaa asiakaspalvelua nopeammalla vasteajalla ja paremmalla hoitoprosentilla. Yhteistyö Vitec Futursoftin ja Moontalkin välillä tarjoaa jatkossa yhä laajempia mahdollisuuksia myös muille toimijoille. Vastaava liitettävyys on saatavilla myös Konefutur-järjestelmään.
Moontalkin operatiivinen johtaja Aarne Kangas näkee RS Huollon esimerkin osoituksena siitä, miten teknologia voi yhdistää asiakastyytyväisyyden, tehokkuuden ja käyttäjäystävällisyyden kustannustehokkaasti.
Yllättävää asiakaspalvelua
RS Huolto, Moontalk ja Vitec Futursoft ovat kehittäneet Moontalkin matkapuhelinratkaisun ja Autofutur -järjestelmän toimimaan yhdessä. Tämä ainutlaatuinen liitettävyys parantaa RS Huollon asiakkaiden palvelua ja sujuvoittaa asiakaspuheluiden hoitamista.
RS Huolto pystyy Moontalk Mobilen ja Autofuturin avulla palvelemaan asiakkaitaan yksilöllisesti sekä hoitamaan asiakaspuhelut aiempaa nopeammin ja laadukkaammin puhelun ensimmäisestä sekunnista alkaen. Asiakkaan soitettaessa, huoltoneuvojan matkapuhelimeen haetaan automaattisesti Autofutur-järjestelmästä asiakaan ja auton tiedot kuten merkki, malli ja rekisteritunnus. Tämä parantaa asiakaskokemusta ja lisää merkittävästi asiakkaiden tyytyväisyyttä.
”Olemme tosi tyytyväisiä Moontalkin palveluun. Moontalkin mobiililiittymät liitettynä Autofutur-järjestelmäämme auttaa meidät onnistumaan asiakkaidemme palvelemisessa juuri toivomallamme tavalla. Palvelun ansiosta huoltoneuvojamme näkee matkapuhelimessaan olennaiset asiakastiedot jo puhelun hälyttäessä. Se todella aikaan saa asiakkaillemme Vau! -tuntemuksen, kun tunnemme jokaisen asiakkaamme niin hyvin. Moontalkin helppokäyttöisen palvelun avulla voimme myös olla varmoja, ettei yksikään asiakaspuhelu jää hoitamatta. Voimme lisäksi koko ajan seurata asiakaspuheluidemme hoitoprosentteja ja vasteaikoja” sanoo RS Huollon toinen yrittäjistä Jarno Savolainen.
”On hienoa, että Vitec Futursoft ja Moontalk pystyvät yhdessä tuottamaan yhteisille asiakkailleen aivan ainutlaatuista lisäarvoa. Uskomme, että RS Huolto saa tämän ratkaisun sekä jatkuvan kehitystyön myötä yhä monipuolisemmin hyödynnettyä Autofutur-järjestelmän ominaisuuksia ja tietoja omassa toiminnassaan. Tämä Moontalk-liitettävyys on saatavilla myös Konefutur-järjestelmäämme ja se laajentaa yhteistyömme mahdollisuuksia entisestään” iloitsee Vitec Futursoftin myyntijohtaja Raidi Rannama
”RS Huollon kanssa tehty yhteistyö osoitti, että asiakkaamme omien asiakkaiden saama parempi palvelun laatu ja korkeampi asiakastyytyväisyys voidaan saavuttaa työntekijöille helppokäyttöisillä ja yritykselle itselleen kustannustehokkailla ja moderneilla Moontalkin ratkaisuilla. Moontalk-puhelinratkaisu on laajasti käytössä autoalan asiakkailla ja uskomme, että Vitec Futursoftin kanssa meillä on paljon potentiaalia jatkossakin kehittää palveluitamme yhteisten asiakkaidemme toiveiden ja tarpeiden mukaisesti” sanoo Moontalkin operatiivinen johtaja Aarne Kangas.