Oiva Isännöinti uudistaa asiakaspalvelunsa Moontalkin ja Salesforcen avulla
Oiva Isännöinti helpottaa asiakkaidensa palvelua uusilla järjestelmillä.

Lue tiivistelmä
Oiva Isännöinti on ottanut käyttöön Moontalkin puheratkaisun ja Salesforce CRM -järjestelmän parantaakseen asiakaskokemusta ja palvelukeskustensa tehokkuutta. Moontalkin teknologian ansiosta kiinteistösihteerien mobiililiittymät yhdistyvät suoraan asiakastietoihin, mikä mahdollistaa nopeamman ja henkilökohtaisemman palvelun.
”Valitsimme nämä ratkaisut, koska ne ovat helppokäyttöisiä, moderneja ja tukevat kehitystämme kohti huippuluokan asiakaskokemusta”, sanoo asiakaskokemusjohtaja Petri Uomala Oiva Isännöinniltä.
Helppokäyttöiset ratkaisut kiireiseen arkeen
Oiva Isännöinti parantaa palvelukeskusten toimintaa ja asiakkaiden saamaa asiointikokemusta Salesforce CRM -järjestelmän sekä Moontalkin puheratkaisun avulla. Oiva Isännöinnin kiinteistösihteereillä käytössä olevat mobiililiittymät liitetään Moontalkin ainutlaatuisella ratkaisulla Salesforce CRM-järjestelmän käyttöön ja asiakastietojen hyödyntämiseen ytimeen.
”Asiakkaidemme korkea tyytyväisyys saamaansa palveluun jokaisessa asiointikohtaamisissa ja kaikkien palveluprosessiemme vaivattomuus ja tehokkuus ohjaa meidän kokonaisvaltaista toimintamme kehittämistä. Valitsimme Salesforcen ja Moontalkin kumppaneiksemme todettuamme heidän modernien ratkaisujen helppokäyttöisyyden ja parhaimman soveltuvuuden käyttöömme sekä yhteistyöhön heidän tuoman osaamisen, innovatiivisuuden ja edelläkävijyytensä vuoksi” sanoo Oiva Isännöinnin asiakaskokemusjohtaja Petri Uomala.
”Meille oli hienoa saada Oiva Isännöinti valitsemaan juuri Salesforcen heidän tulevaisuuden CRM-hallinnan järjestelmäksi. Asiakkaamme tarpeet ja vaatimukset ovat aina yksilöllisiä ja Salesforce CRM-ratkaisut ja meidän kumppanimme mahdollistavat kaiken mitä asiakas tarvitsee” kertoo Salesforcella asiakkaasta vastaava Mikko Tihinen.
”Upeaa, että voimme auttaa Oiva Isännöintiä parantamaan palveluitaan ja tuottamaan lisää arvoa heidän asiakkailleen. Salesforce AppExhangessa julkaistu Moontalkin -ratkaisu yhdistää yrityksen työntekijöiden mobiililiittymät ja asiakaspuhelut saumattomasti Salesforce CRM-järjestelmään” iloitsee Moontalkin kumppanuuksista ja asiakaskokemuksesta vastaava Joni Soukola.
Oiva isännöinti on uuden ajan isännöintiyhtiö, joka huolehtii asiakkaidensa kiinteistöistä digitaalisia palveluita hyödyntäen. Oiva Isännöinnin liikevaihto on noin 40 miljoonaa ja yritys työllistää 400 työntekijää. Yhtiö tarjoaa palveluita sekä taloyhtiöille että B2B-asiakkaille. Yhtiöllä on kattava toimistoverkosto ja se palvelee asiakkaitaan ympäri Suomen.