Moontalk Mobile -päivitys
Ohjeita sovelluspäivitykseen.
9.6. julkaistiin uusi Moontalk Mobile -sovelluspäivitys ja päivityksen yhteydessä osalla käyttäjistä laite on kirjautunut ulos sovelluksesta.

Tällä hetkellä Moontalk Mobile -sovelluksen kirjautumiskoodien lähetyksessä esiintyy viivettä. Jos et saa koodia, odota 15 minuuttia ja yritä sen jälkeen uudelleen.
Mikäli et pääse kirjautumaan sovellukseen toimi seuraavasti:
- Päivitä sovellus puhelimesi sovelluskaupasta
- Uusi sovellusversio on iPhonessa 4.0.0 ja
Androidissa 4.0.1 - Kirjaudu sovellukseen
Jos sovellus ei toimi oikein, tee seuraavat asiat:
Android puhelimissa:
Tyhjennä välimuisti tai tee datan/tietojen poisto.
- Avaa puhelimen asetukset ja valitse Sovellukset/Sovellusten hallinta.
- Valitse Moontalk sovelluksen asetuksista Tallennustila tai muu vastaava.
- Valitse Tyhjennä välimuisti ja Tyhjennä /Poista tiedot
Iphone puhelimissa:
Sovelluksen uudelleen asennus.
- Poista Moontalk sovellus
- Lataa sovellus sovelluskaupasta
- Kirjaudu sovellukseen
